Wednesday, October 6, 2010

malu seorang muslimah

*satu mesej diterima*

I...
I L...
I LO...
I LOV...
I LOVE...
I LOVE Y...
I LOVE YO...
I LOVE YOGURT! ^_^

oke,apa perasaan korang dapat mesej macam ni?

kalau org tu perempuan
ada dua situasi

~mesej tu dari lelaki yg dia admire~

hati berbunga2,hidung kembang kuncup,muka blushing suda
ke'perasanan' bertambah
'isk,dia ni mesti suka ak.tp malu nak cakap.hehehe =P'

~mesej dari kwn lelaki biasa~

one word : sengal!

kalau org tu lelaki pulak
ada satu situasi jek (kot!)

~mesej dari kwn perempuan yg dia selalu berbual sbb bosan,atau dari seorang perempuan yg dia suka~

gulp.menggoncang iman.full stop!

*oke,ini contoh ayat jek.xperlu aku nak berjiwang di sini +_+*

wahai kawan2 perempuanku
percayalah
lelaki,lain sgt10000x dr perempuan
jgn sebabkan satu ayat yg kita rasa biasa
menyebabkan iman diorang terganggu

lagipun,mana letaknya perasaan malu seorang muslimah?
xkan sesuka hati jek kita nak menuturkan ayat yg jiwang2 dekat lelaki yg xde kena mengena pon dengan kita?
nak ke kita jadi punca dosa diorang bertambah?
lagipun,cuba korang bayang,kalau kita da cakap sweet mewiit kat lelaki lain
nanti bila da kahwin,da xde ayat yg nak cakap
idea dah habes!
kesian suami kita
isk3 =P


12 comments:

Anonymous said...

tumpulkan ayat sikit boleh?

Ummu Safiyah said...

lol.. tak nampak apa yg tajam pun.tak taulah,manusia kan ada macam2. ada yg alah kat seafood ada yg tak.ada yg kebal pisau ada tak.

Nina Mazlan said...

anon : ????? =.='

ummu : *appears fr nowhere*

atirahzalahuddin said...

haha. penah dapat. tp dr kawan pompuan sekolah dulu. *wink*

iqbalsyarie said...

hihi..nice post :)

Nina Mazlan said...

tirah :kwn pmpn?haha.itu bez! :P

iqbal : thanx2 =D

zameer.zaihan said...

haaaa. tu la guna bersikap 'kasar' chait! tangan! haha.
jiwang. jengkel. jelik. jijik. 4J teghuih!

Nina Mazlan said...

zameer : tangan?xpaham.dn mgkin sampai abes a level pon ak xkan paham.cessss! =.=

jelik,jengkel,jijik tu mmg arh kasar.tp apakah makna 'jiwang'??errrrr.....

zameer.zaihan said...

jiwang itu jelik. jengkel. jijik...

bila x diguna di tempat sepatutnya. ade phm? baik la berjiwang dgn allah. :)

Nina Mazlan said...

zameer : ak xtau kenapa,tp kali ni ak setuju ngan ayt ko : baik la berjiwang dgn Allah.haha.bez2.hee :P

zameer.zaihan said...

bkn ko mmg selalu setuju dgn aku ke. =.=

Nina Mazlan said...

zameer : ak rasa kan,ko ni mmg ada penyakit sengal + perasanla.mgkin ko patut jumpa doc =.=