Wednesday, January 5, 2011

OBSES~~

entri kali ni, aku xdak idea nak merepek apa
tapi aku saja buat sbb aku dapat tau ada seorang makhluk yg obses dgn aku
bukti?nahhh!!

formspring chaletmate kesayangan

haha, aku xtau nak terharu ke nak seram =.=
tapi lepas aku tanya dia kenapa, dia terus tukar
jadik camni

erkkkss -_-!

hehs, SENGALLAH UMMU! =P

deactivated FB balik, tengok sampai bila bertahan =.=


9 comments:

Ummu Safiyah said...

ohoiii.. xbaek kata aku obses tahu.
ko patut memasukkan skali asal usul penubuhan formspring kita bsama. sudahkah kau lupa?? janjimu hendak btnya soalan pd ku di formspring?kau yg memujuk rayuku mbuat formspring lalu kumenurut katamu. so, tu kira khas utk kau la tu. ak pn xtau cmna org len ley jmpa formspring aku, bukannya aku letak mana2.

Nina Mazlan said...

haha.wekk.lalala~~ obses2!ummu =P eh aku xjadik balik ahad tau.sbb nak tgk AJL =.=

Ummu Safiyah said...

hahha. kisah apa aku.hehe.tgok formspring sy. kang aku xbg ko masuk chalet, haha..
woot, tgok AJL... best ke?

Nina Mazlan said...

oyt,xya promote aku arh kat FS.cehh =.= haa,AJL?ntahla.xtengok lg mana tau best ke x.btw,nt ari isnin nak aku bwk makanan ke? *wink3 =D

Ummu Safiyah said...

mestila sbg denda kau balik lewat. ahaha..

Ummu Safiyah said...

mmg la AJL blom tgok lg. mksd ku, best ke AJL nie.. sy xpnah tgok la. haha

Nina Mazlan said...

oh.ada denda pulak? =.=

haa,cam biasa jela.org bertanding nyanyi2.haha.buang masa boleh arh tgk.cam aku nih,mmg suka buang masa.TEGHOK! :P

iqbalsyarie said...

setakat ini masih ada 2 soalan di FS saya... tak dijawab.. baca entry ni buat saya teringat balik. huhu

Nina Mazlan said...

oh,soklan ilmiah iqbal,kena amik masa :P