Friday, June 10, 2011

dah habis :)

A Level akhirnya habis
lama KOT tunggu
heee

perancangan2 nak buat lepas A level sampai fly *insyaAllah.doa!

-maza ya'ni fathi yakan-
-tafsir fil zilal  juzu' 30-
-juzu' 30 dalam otak & dalam hati-
-habis baca segala buku yg berlambak dibeli tu-

ingat nak aim habiskan al muntalaq & the sealed nectar tu
tapi hari tu mr zaidi datang, promote pulak tazkiyyatun nafs
macam best lah pulak
so, tengoklah nak baca yang mana
saya baca lambat, so nak baca semua memang tak sempat

tu baru buku
lepas tu, dah ada dah senarai cerita2 yg nak ditengok
haih. lagha lagi.

tapi, seminggu ada dekat ky ni
kena tunaikan impian dulu
benda2 yang nak dibuat dekat ky

-tolong junior buat bangsawan. senior diamond semangat kot balik awal sebab nak tolong. heh. junior, tacing skang! :P-
-picnic dekat gazebo-
-main air siram rumput dekat padang tu *apa ntah nama dia-
-ikut aktiviti2 budak diamond yang dah di list kan banyak2 tu. heh-
-panjat segala benda yang boleh panjat. oh sangat suka. hari tu dah pernah panjat chalet lala punya toilet, ikut tingkap toilet yang kecik tu.heeee-
-main net ball. waa, sejak terseliuh kaki tu, saya tak pernah dah main T___T-
-guling2 atas padang *ok, saya tau ini memang mustahil =.=-
dan banyak lagiiiiiiii

so, kalau sekarang ni orang dok menghabiskan movie
saya nak buat benda2 lain yang saya boleh buat dekat ky jek
hohoho
yela, nanti rindu pulak dekat ky tercinta ni *muntah hijau*

dan impian yg berjaya dicapai, boleh rujuk sini

ok, tu jek, adios

obses dgn quan?heh.


No comments: