Monday, December 27, 2010

LAPORAN.

saya menjalankan satu kajian

OBJEKTIF : utk mengkaji sejauh mana FB meng'efek' hidup saya.

HIPOTESIS : semakin saya kurang fikir pasal FB, semakin fokus saya dlm study.

CARA KAJIAN : deactivated FB.

HASIL KAJIAN : saya nak bukak internet pon malas, dan saya sgt fokus study.

KESIMPULAN : hipotesis diterima!

(ni laporan versi budak aktuari, budak sains baik korang jgn gelak =.=)


hah.puas hati aku.
*ni baru namanya mujahadah kan ^__~*


6 comments:

Ummu Safiyah said...

ehem.. sy selaku budak sains bersetuju 100% dgn budak aktuari. tp bila sy deactivate, kdg2 tu gatal je tgn nak bukak balik fb la.ehe

Nina Mazlan said...

waaaaaaa,ummu setuju.bangga2 :D haa,bkk kdg2 suda tuk update jek :P

miss sadiq! said...

erna, bila aku tgk entri ko tibe2 rindu lak nak blaja sains time darjah 6 dulu.
hehe.. objktif, hipotesis..
inferens jer x der.. hehe..

Nina Mazlan said...

oo,a'ahla sadiq.aku lupa inferens =.=!

Anonymous said...

xjadi a, biler deactivate nnti xtenang stdy dok pk mcm2.. x)

-hizda

Nina Mazlan said...

hizda@harin gemok : ko sengal ape nk pk macam2?cehhh =.=